Garantie en klachten

Het kan gebeuren. Ook bij ons. Een klacht.  Zie daarom hieronder onze offciële klachtenprocedure.

Bij klachten
Heb je een klacht over producten van Eco-Logisch of de behandeling van je bestelling, dan kun je deze via het contactformulier indienen. Vermeld duidelijk het ordernummer van de bestelling. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Je kan binnen deze 14 dagen dan ook een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Geschillencommissie 
Komen we er samen niet uit, dan heb je de mogelijkheid om een klacht of geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Zie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  
"Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/english/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Garantie
Al onze producten hebben de standaard fabrieksgarantie. Per product kan de garantieperiode langer zijn. Bekijk hiervoor de productinformatie in de webwinkel. De aangeboden fabrieksgarantie doet overigens geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke de consumenten al toekomen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

"In België geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.”

Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij de bon of factuur nodig van je bestelling. Bewaar deze dus goed!  Bij het retour sturen van een product, stuur altijd een ingevuld retourformulier mee.

Beschadigde zending ontvangen?

Heb je een bestelling ontvangen die beschadigd is. Neem dan telefonisch contact met ons op: 020-6823707 of stuur een breicht via het contact formulier. We bekijken vervolgens in overleg voor een goede, snelle en doeltreffende oplossing.